dissabte, 4 d’abril del 2020

LES VOSTRES "FEINETES". TERCERA SETMANA


Han passat ja tres setmanes del darrer dia que ens vàrem veure a l'escola, seguesc amb una sensació estranya aixecar-me i no haver de venir a Binissalem. Tot i aquesta situació veig que els vostres infants es troben bé i això em dóna molta tranquil·litat.

A continuació vos adjunt les "feinetes" que aquesta setmana m'heu anat enviant i així els vostres companys també ho podran veure.

Una abraçada gegant!!
Aina Mª

Dylan, m'encanta tot això que fas. Estàs ben entretingut.






Lucas, unes manualitats de primavera ben xules i et veig ben concentrat per fer les "feinetes"






Toni, m'encanta tot això que tens per jugar!! Sé cert que no t'avorreixes. No perdis mai aquesta rialla!!





Hugo, ben concentrat fent de jardiner. M'hauràs de contar si neixen ses plantetes!! I aquesta manualitat de primavera t'ha quedat súper guapa!! Quina feinada que fas!!







Pere, quina feinada que fas! A seguir així!! I aquesta cucua de Setmana Santa, m'encanta!!









Duniah, fas molta feina!! A seguir així!! 





Lluc P., la teva rialla em dóna força per seguir endavant, no la perdis mai!! I quantes coses que fas!! 








Clàudia, aquestes manualitats de primavera precioses!! I quanta feina fas! Estàs ben entretinguda!! I el dibuix de l'Arc de Sant Martí....clar que sí, tot anirà bé i aviat ens veurem!!









Blai, amb rodets, pinzells, esponges... molt bé aquest dibuix de primavera!!!. Aquesta grafomotricitat súper!! I la teva rialla...no la perdis mai!!






Valèria, sé ben cert que no temps temps d'avorrir-te!! Quanta feina fas!! A seguir així! Aquestes manualitats de primavera són ben originals. Ben concentrada et veig per fer les "feinetes" que propòs. I aquest Arc de Sant Martí amb en Marc vos ha quedat moooolt bé!! Tot anirà bé!!