dimecres, 13 de maig del 2020

CONTE + JUGAM AMB FAMÍLIA?

Hola nins i nines, com esteis???? Jo si vos dic la veritat, avui estic trista. I sabeu per què? Perquè avui seria el dia que dormiria amb vosaltres i els peixets en el Palma Aquàrium. Amb la il·lusió que jo tenia...

Res, anem a començar perquè això que vos he preparat estic segura que també vos agradarà. Avui vos començ amb un conte: DE QUIN COLOR SÓN ELS PETONS? A veure si vos agrada!

Al final del vídeo vos propòs una activitat. Estaria mooolt contenta si tots em poguéssiu enviar fotos d'aquesta activitat proposada.



A part del conte, també vos propòs fer plastilina casolana perquè pugueu jugar amb família. Vos adjunt l'enllaç de com es fa. N'Antònia Gelabert, gran amiga i gran mestra és l'encarregada d'ensenyar-vos a fer plastilina casolana.


I una altra activitat en família, jugar a bolos!! Amb material reciclat que tingueu per casa (botelles, rotllos de paper de WC, actimels...), els podeu decorar com vulgueu i a jugar! Vos adjunt unes imatges perquè vegeu exemples.




 MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES (pares, mares i germans) PER OCUPAR EL MEU LLOC I FER DE MESTRES!

VOS ENYOR I ESTIM MOLTÍSSIM!
Aina Mª

ahhh!! Em pensareu a passar fotos d'aquestes activitats en família?? O d'altres que faceu. De tot cor, gràcies!